Walcz z kryzysem. Zatrzymaj klientów przy sobie.

Klient salon kosmet

 

W czasie kryzysu jeszcze trudniej utrzymać klienta. Wiedzą o tym salony z długoletnim stażem i te, które działają na rynku dopiero kilka miesięcy. Klienci kontrolują swoje portfele jeszcze bardziej niż wcześniej. Stąd tez wybierają „tańsze” usługi i odchodzą do konkurencji. Obniżanie cen w nieskończoność nie przynosi zadowalających rezultatów. A stosowanie promocji może sprawdzać się raczej w przypadku pozyskiwania nowych klientów. Co zatem zrobić aby zatrzymać naszych „stałych” klientów jak najdłużej?

A czy proponujesz swoim klientom Karty Lojalnościowe?


Zalety Kart Lojalnościowych to:

  • łatwe rozwiązanie, które wprowadzić można od zaraz
  • sprzyja częstszym wizytom w salonie
  • utrzymuje klienta z naszym salonem
  • pozwala na pozostawienie cen na tym samym poziomie
  • pozwala zwiększyć przychody w salonie
  • buduje wizerunek salonu
  • nagradza klienta za to, że jest lojalny


Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Kart Lojalnościowych: zadzwoń do nas pod 726 278 108


Istnieje możliwość zamówienia spersonalizowanych Kart Lojalnościowych z nadrukiem imienia i nazwiska klienta – szczegóły pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.