Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. phone-basegraphics-pl

Strona internetowa na komórkę - nowość czy konieczność?

 

 

Czasy, kiedy strony internetowe oglądało się tylko na komputerach stacjonarnych i laptopach mijają bezpowrotnie. Ilość urządzeń mobilnych, tabletów i smartfonów jest coraz większa, a ostatnie statystyki pokazują, że ilość użytkowników wzrasta w błyskawicznym tempie. 

Analizując statystyki moich klientów widzimy, że zdecydowanie coraz więcej osób odwiedza ich strony korzystając z komórek lub tabletów. Pewnie sam dobrze wiesz, że oglądanie zwykłej strony internetowej w telefonie komórkowym jest trudne - mikroskopijna czcionka, trudna nawigacja. Responsywna, czyli elastyczna strona dopasowuje się do ekranu nie przyjmując miniaturowych rozmiarów. Bez problemu możesz ją przejrzeć na komórce.

 

Czytaj Więcej...

Ufamy znajomym i... Internetowi!

 

graph-300

Wykres „ Zaufanie klientów według Nielsena” potwierdza to co każdy przedsiębiorca doskonale wie: najlepszy klient to ten z polecenia. Żyjemy w dobie internetu i smartfonów i coraz częściej o tym co nowego u naszych przyjaciół dowiadujemy się z portali społecznościowych.  Szczególną popularnością na całym świecie cieszy się Facebook, który rozrasta się w użytkowników w ekspresowym tempie. Już teraz wiadomo, że gdyby z użytkowników tego portalu stworzyć państwo, to byłoby to trzecie państwo na świecie pod względem liczby ludności, zaraz za Chinami i Indiami.

 

Czytaj Więcej...

Przeczytaj to, zanim zainwestujesz w reklamę.

 

invest-ad-300

Zakładasz firmę i myślisz o reklamie, ale nie wiesz od czego zacząć? Każde otwarcie biznesu łączy się z inwestycją pieniędzy. Najczęściej kwoty, które przewidywaliśmy, że wydamy na start znacznie się zwiększają i niewiele już pozostaje na reklamę. Jak zatem zareklamować swoją firmę nie wydając fortuny i nie wyrzucając pieniędzy w błoto?

 

Czytaj Więcej...

Walcz z kryzysem. Zatrzymaj klientów przy sobie.

 

masaże

Jak zatrzymać klientów salonów kosmetycznych i fryzjerskich?

W czasie kryzysu jeszcze trudniej utrzymać klienta. Wiedzą o tym salony z długoletnim stażem i te, które działają na rynku dopiero kilka miesięcy. Klienci kontrolują swoje portfele jeszcze bardziej niż wcześniej. Stąd tez wybierają „tańsze” usługi i odchodzą do konkurencji. Obniżanie cen w nieskończoność nie przynosi zadowalających rezultatów.

 

Czytaj Więcej...